Chugyeogja (Az üldöző; 2008)

Nem sok faszaságot láttam mostanában, ami mindenkép említésre méltó, sőt, kimondottan kafa volt, az a Gran Torino című Clint Eastwood film, dehát azt úgyis megnézi, akit érdekel, lassan csak ideér, úgyhogy inkább egy kevésbé ismert dél-koreai filmet mutogatok.

Egy kicsit lecsúszott, jelenleg inkább csajok futtatásából élő ex-zsarunak feltűnik egy nap, hogy fogynak a luvnyák a műszakból, és kénytelen egy lebetegett kolleginát kiküldeni a címre, de ez a csajt is elnyeli a föld, úgyhogy - mivel az exkollégák a régi jó kapcsolat dacára se csinálnak szart se - saját kezébe veszi az ügyet, de ne tessék látványos leszámolásra készülni, elég béna és egyre reménytelenebb üldözés kezdődik az eltűnt lány után.

A film sztoriját tekintve kb a Közönséges Bűnözők és a Sejt között van félúton, fordulatoknak és izgalmaknak sincs híján, abszurd és egyben reális, korrekt.

Március 28-án a Titanicon is bemutatják!

KM:  8,3/10

Ráncosnyakú: Nem vagyok oda a thrillerekért, pláne nem a dél-koreaiakért, mert én már az Oldboy élő mangás stílusától is a falat fogtam. Viszont ez a film annyira jó volt, amilyet évek óta nem láttam. Viszonylag pörgős, nagyon jó sztorival és nem túlzott ázsiai stílusban.

Ráncos: 9/10

dr. KJ: Odabasz! 8.5/10

2009-03-26 20:07




A bejegyzés trackback címe:

https://mozibabe.blog.hu/api/trackback/id/tr301027721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

majdazténtudom 2009.03.27. 11:09:03

bocs, hogy rögtön beszólok, de elég nagy parák vannak az első mondattal... :)

dr. K. J. phd. · http://mozibabe.blog.hu/ 2009.03.27. 12:06:58

@Patek: igen, vajon mire gondolhatott a kedves szerző úr? :D kicsit zavarodott mostanában a Kaka pajtás, azért lehet ez.

kakamátyás · http://rezegarezega.blog.hu/ 2009.03.27. 13:42:47

nincsenek vele parák, talán csak kicsit bonyolult, de nektek ez nem lehet akadály. de ha mégis, akkor a megoldás itt található:

Nem sok jó filmet láttam mostanában, ez alól maximum a Gran Torino kivétel, de arról nem írok, mert lesz a moziban semsoká, meg különbenis mainstream. Ehelyett inkább egy dél-koreai érdekessségről számolok be. így már ok?

dr. K. J. phd. · http://mozibabe.blog.hu/ 2009.03.27. 13:59:43

drága szívem, egy 'láttam' hiányzik innen: "Nem sok faszaságot LÁTTAM mostanában," és máris szuper a mondat

majdazténtudom 2009.03.28. 10:27:04

@dr. K. J. phd.: igaz, csak a "láttam" hiányzik. Csak amúgyis szép összetett a mondat, ezért annak a hiánya teljesen összezavart. :)
süti beállítások módosítása