Gondry videoklippjei vol. 2 (1993, 1995)

Gondry sorozatunk második részét nem csak Björk klippjeivel akartam kitölteni, de aztán rájöttem, hogy közös munkáik közül legalább három ide kívánkozik.
Kezdjük a legrégebbivel. Amikor először láttam Human behavior-t egyből arra gondoltam, hogy vagy a rendező, vagy Björk, vagy mindketten túl sokat trippeztek.
Klasszik!

KM: nálam az első 10 kedvenc klipben benne van, nálam is 10/10 (ha már a top10ről van szó, kinek mi?)

dr. KJ: 10/10

Az Army of me már csak azért is érdekes, mert erős Brazil-hatás érződik benne (hogy fog neki örülni Radafuk úr.)
Klasszik!
dr. KJ: 10/10

2008-05-31 14:00




A bejegyzés trackback címe:

https://mozibabe.blog.hu/api/trackback/id/tr90495096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. K. J. phd. · http://mozibabe.blog.hu/ 2008.06.01. 15:46:25

én nem tudok toptent semmiből, se zene, se klipp, se film, ahhoz túl sok jót ismerek
süti beállítások módosítása