Közkívánatra nem marad el az éves gyűjtőposzt, ezrek könyörögtek érte. Tehát:
Sorozatok
The Expanse utolsó évad (Amazon)
Még mindig az egyik legjobb hard sci-fi sorozat, most már akár egészben ledarálható. Erősen ajánlott!
Jelenetek egy házasságból (2021, Amazon)
Nagyon reális, nagyon kamaradráma egy házasság elbaszódásáról és az éveken át tartó küzdelemről, hogy végre teljesen elszakadjanak egymástól, nagyon szépen megcsinált, nagyon korrekt sorozat.
Nine perfect stranger (2021, Hulu)
Nicole Kidman halucinogénnal kezeli a pacienseket, akik ennek előszőr nem örülnek, aztán mégis
Omniscient (2020, Netflix)
Fura brazil disztópia, lehetett volna jó
Maid (2021, Netflix)
Csajos whitetrash nyomorpornó, szar nem volt semmiképp, de nekem kurvarosszul esett
Mare of Easttown (2021, HBO)
Kate Winslet egy nehéz életű kisvárosi nyomozó egy gyilkossági ügyben nyomoz és elég szar dolgok derülnek ki. Nagyon jól megcsinált, eléggé kellemetlen, mégis erősen javasolt sorozat.
Station Eleven (2021, HBO)
Nagyon fura hangulatú, néhol már-már művészfilm feelingű sorozat, egy olyan világról, ahol a vírus bekeményített és kiírtott kb mindenkit (2014-es az eredeti könyv).
Foundation (2021, Apple)
Nem tudott felnőni az alapanyaghoz
White Lotus (2021, HBO)
Tök jó kis sorozat volt, pont annyira elitellenes amennyire kell, mindenki pont annyira undi és béna benne, hogy még szerethető legyen, nekem tetszett
Innocent (2021, Netflix)
Spanyol sorozat, klasszik sok csavarral ellátott "ki volt a gyilkos" sztori, de az izgibb fajtából. Vannak hibái, de nézhető.
Behind her eyes (2021, Netflix)
Romantikus drámának indul, jelentős csavarokkal folytatódik, tök izgi volt, tetszett
Chestnut man (2021, Netflix)
Klasszik skandináv nyomozós sorozat, kb Broen szerű, annyira nem jó, de egynek mindennkép ok
Welcome to Utmark (2021, HBO)
Sorozat a norvég senkiföldjéről, jó karakterek, valós szituk és az első számi náci redneck, akit eddig láttam, már miatta megérte
Cowboy Bebop (2021, Netflix)
Nem véletlenül lőtték le, nem tudta hozni az anime szintjét
Arcane (2021, Netflix)
Extra látványos de csak közepes sztori
North water (2021, BBC)
A nyár legnyomasztóbb sorozata, Colin Farrell-től összefosod magad, ajánlom mindenkinek, akinek ilyenre igénye van
Filmek
Don't look up (2021)
A Netflix 2021-es nagy filmes dobása volt, sokan fikázták, tényleg nem volt tökéletes, de kevés film fogta meg ilyen áptudét módon, hogy száguldunk bele az elvakult, meggyőződéses tudományellenességbe és elképesztő felszínes butaságba, ami pár éve még kibaszott fura lett volna. Mindezt sztárokkal, szórakoztatóan előadva, mert különben a kutya nem nézné meg, hogy Leo ezért a filmért 10 milliárd forintot (!!) kapott, szerintem külön poén.
Dune (2021)
Remek cgi és szereplők, a hangulat is erős, viszont furán el lesz vágva és erősen hiányos is (Harkonnenek??). Azért nézzedmeg!
Az igazság bajnokai (2020)
Dán nyomasztás, dráma és vígjáték 3-in-1, plusz a marcona Mads Mikkelsen, nézzedmeg!
Free Guy (2021)
Vicces és szórakoztató baromság
Last duel (2021)
Ridley Scott rendezett egy középkori metoo filmet Adam Driverrel, Matt Damonnal és Ben Affleck-kel, mindenki kurvajó benne, nagyon korrekt, ízléses az egész, ajánlott
The Discovery (2017)
Élet a halál után, érdekes ötlet, közepes megvalósítás
Outside the wire (2021)
Robotzsaru katonás verzióban, ehh
Oxygen (2021)
Mélanie Laurent miatt érdemes megnézni, klausztrofóbiások kerüljék
Jungle Cruise (2021)
Rock úr hozza a formáját, teljesen idióta és rendkívül szórakoztató faszság
The Colony (2021)
Érdekes hangulatú európai sci-fi film, de sajnos nem nő fel a feladathoz, kár érte
Stillwater (2021)
Film! Igazi film! Tök durva, de csak egy érdekes történet, valódi színészek és kurvajó, működik, sokkal több ilyen kéne, Matt Damon meg a legjobb redneck akit valaha láttam.
Új világrend (2020)
Elég fura film, amiben egy felsőközép mexikói esküvő közben felfordul a világ és a bepörgött plebsz mindenkit lezúz és ezt követően sem úgy alakulnak a dolgok, ahogy ez alapján várnánk
I care a lot (2021)
Geci ijesztő film egy itthon szerencsére ismeretlen - de nagyon is létező - fogalomról, a kijelölt gondviselőről, akit akkor jelölnek ki melléd, ha már nem vagy ura a helyzetnek, és ő intéz mindent a nevedben, hogy neked jó legyen, mint pl a Britney faterja, de ahogy Spears-éknél, itt sem dönthet az érintett, hogy ki legyen a gondviselő, és mit csinál a pénzeddel, és ezzel kurvajól vissza lehet élni, ha elég gátlástalan vagy. Rosamund Pike kurvajó benne, mint a lehetőséget maximálisan kihasználó élősködő.
Ferry (2021)
Holland film, hótegyszerű, ezerszer látott sztori a kisstílű bérgyilkosról, de valahogy a karakterek és az egész annyira jó hangulatú, hogy tök ajánlott kellemes izé lett belőle
Dokuk
Fantastic Fungi (2021)
Elég vegyes film a gombákról, meg hogy mennyire fontosak, jól indul, de aztán elmegy bulvárba, kár érte
My octopus teacher (2020)
Szintén szar volt, szintén kár érte