Hoppábaze: 5 éves múlt a moziba:be!

7367_524077900964808_1207491011_n.jpg
Úgy el voltam foglalva a mindenmással, hogy észre se vettem, hogy remek blogunk már bőven elmúlt 5 éves! Itt az első bejegyzés: -kattyant-.

Sok idő ez egy blognak, amik általában 1-2 évet élnek, aztán alábbhagy a lelkesedés, elszállingóznak az írócskák, aztán kampóbasszó.
Nálunk is elszállingóztak az írócskák, de azért a Kaka meg én még írunk néha. Na jó, főleg én :D

A lényeg, hogy több mint 5 éve ajánljuk a fasza cuccokat, a moziblogok bevett szokásaitól élesen különböző módon fikázás és "kritikának" csúfolt nyavalygások nélkül.

300.000 oldalletöltés: azért az nem rossz egy ilyen sznob és szubkultúrális, a ménsztrím bénaságokat magasról leszaró blogtól, ugye.

Heppibörzdéj nekünk!

2013-07-23 14:54




A bejegyzés trackback címe:

https://mozibabe.blog.hu/api/trackback/id/tr295420515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

majdazténtudom 2013.11.07. 11:45:20

wow! :)
én olvaslak ám titeket, még ha néha hónapok ki is maradnak, mint azt a mellékelt ábra is mutatja ...heppi bday! :)

dr. K. J. phd. · http://mozibabe.blog.hu/ 2013.11.08. 11:18:23

@majdazténtudom: köszi!
egen, túl sok a minden, a többiek meg lusták, meg kevés a jó cucc is. amúgy meg a minőség a lényeg, nem a mennyiség!

majdazténtudom 2013.11.08. 11:19:56

@dr. K. J. phd.: ja, én most még csak nem is a posztolási gyakoriságra céloztam, hanem arra, hogy nekem marad ki az olvasásban néhány hónap :)
...ahogy abból is látszik, hogy novemberben kommentelek egy júliusi szülinap posztra. :)
süti beállítások módosítása