Frequently Asked Questions About Time Travel (2009)

Az alacsony költségvetés nem feltétlen jelenti a ratyiságot is egyben. Jó példa erre a FAQ About Time Travel amit kb. 1 mihályból heggesztettek össze jómunkásemberek. Egy helyszín, 5 ember és némi béna cg: mit lehet ebből összehozni?
A régi BBC-féle Galaxis útikalauz... nyomdokain haladó rendkívül idióta és szórakoztató agymenés ez, 3 angol színésszel, akik közül én csak Chris O'Dowd-ot ismerem a hajós-rockkos faszságból meg a How to alienate...-ből (ja és ő van az IT Crowdban is). Igazi abszurd angol humorral felspékelt sci-fi komédia, 3 kretén bénázása a kocsmai wc-beli időkapuban, csajokkal és szörnyekkel kínlódva: na hogy hangzik? A történettel nem nehezítem a helyzetet, a lényeg, hogy elég csavaros és idióta ahhoz, hogy végignézd a 80 percet. A színészek hozzák a formájukat, a béna cg helyett mondjuk műanyag fröccsöntött rémek sokkal jobban illettek volna a hangulathoz. Ettől függetlenül is remek, szórakozató baromság ez, de hogy az időutazásról nem fogsz megtudni többet, az tuti, hiába is kérdezed a GYIK-ot. AJÁNLOTT!

dr. KJ: 7.7/10

2009-09-24 10:45




A bejegyzés trackback címe:

https://mozibabe.blog.hu/api/trackback/id/tr781403685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Loop · http://www.autostat.hu/ujdonsagok 2009.09.25. 15:53:43

tényleg jónak tűnik. mintha ugyanaz a csávó lenne a narrátor aki a galaxis utikalauzban is volt, nem? amúgy azt nem lesz nehéz felülmúlni mert nem sikerült annyira egetrengetőre (bár valószínűleg azért mert a könyv ugyebár mindig sokkal jobb)

majdazténtudom 2009.10.13. 11:50:19

üdv!
egy ideje nem annyira nézegettem a blogot, mert egyszerűen elfelejtettem...
..de most újra itt! éééljenéljen! :)

Naszóval megnéztem egyik este miután az asszony bealudt Big Bang Theory nézés közben ...hát köszi a tippet! Nagyon jól szórakoztam, és ennél nem is vártam többet. :)
süti beállítások módosítása