Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Perdita Durango (Tánc az ördöggel; 1997)

IMDb
Rémlett, hogy valamiért kedvelem én Javier Bardem-et, de nem igazán bírtam rájönni, hogy mér, amíg Boni nem ajánlott egy filmet, aminél kb. 1 perc után beugrott, hogy láttam már, és ebben lett Bardem szimpatikus igazán, (igaziból a 90-es évek első felében azért több filmben is korrekt vot, mint a Sonka Sonka, Szájból szájba, Aranyhere, stb, kicsit egysíkú szerepkör, elég a címekből kindulni, de legalább jól ment neki) de ezt érdemes volt újranézni, mert szórakoztató kis film, egyfajta mexikói Született Gyilkosok sztori, csak irónia nélkül, két súlyos lény egymásratalálásának és gyors és pusztító szerelmének története ez, egy kis misztikus masszával felöntve, karibi istenekkel és szertartásokkal. Perdita kicsit semmilyen volt, ahogy néztem főleg tv-ben és b-filmekben remekelt idáig, és valljuk be, ez is egy igazi trash-film, de a szórakoztató fajtából legalább.

KM: 6,8/10 

2008-08-06 10:10




A bejegyzés trackback címe:

https://mozibabe.blog.hu/api/trackback/id/tr14603092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kakamátyás · http://rezegarezega.blog.hu/ 2008.08.07. 11:27:51

ráncosnyakú celebfeleségek és bobacsekek postjait is már várjuk tökre

Bobacsek 2008.08.07. 14:55:00

Gondolom Zabira gondoltál, az ikertesómra. Szólok neki

Ráncosnyakú · http://mozibabe.blog.hu/ 2008.08.10. 20:11:13

Kicsit elbénáztam az időt mostanában, de cserébe a héten valamit összehozok. Eskű!
süti beállítások módosítása